Nieuws

Code rood - vrijdag geen zomerbadminton

Jullie hebben het vast al gemerkt, het is deze week wel héél erg warm in Nederland. Er is daarom voor morgen Code rood afgekondigd. Als het al leuk is om met deze temperaturen te gaan badmintonnen, vinden wij het niet verstandig om te doen. We hebben daarom besloten morgenavond het badmintonnen niet door te laten gaan. We missen dan jammer genoeg de laatste keer zomerbadminton, maar... na de zomervakantie zijn we weer terug! De eerste speelavond zal zijn op vrijdag 4 september.

« Terug

» Nieuws archief