Algemene Ledenvergadering 2013

B.C. ’t Slot is een vereniging en dat betekent dat onze leden het uiteindelijk voor het zeggen hebben.
Jaarlijks wordt de Algemene Ledenvergadering gehouden waarop elk lid zijn of haar zegje kan doen en kan meebeslissen over zaken als speeltijden, bestuursfuncties en de contributie.

Een club kan niet bestaan zonder de inzet en de betrokkenheid van de leden, dus ook als je geen tijd of zin hebt om je voor de club in te zetten in een vrijwilligers- of bestuursfunctie, is het bijwonen van de Ledenvergaderingen het minste wat je voor je club kan doen!

 

Agenda

Maandag 4 maart 2013
19.30 - 20.30 uur
Kantine De Koppeling

  1. Opening
  2. Ingekomen stukken
  3. Mededelingen
  4. Notulen Algemene Ledenvergadering 5 maart 2012 en Notulen Extra Algemene Ledenvergadering 5 november 2012
  5. Verslagen voorzitter/secretaris, ledenadministratie en commissies
  6. Financieel jaarverslag 2012
  7. Verslag kascommissie
  8. Contributievoorstel 2014
    8.1 Het bestuur stelt voor, gezien de verhoging die is vastgesteld op de Extra Algemene Ledenvergadering op 5 november 2012,
    de contributie voor 2014 ongewijzigd te laten.
    8.2 Het bestuur stelt voor, gezien de verhoging die is vastgesteld op de Extra Algemene Ledenvergadering op 5 november 2012,
    de competitiebijdragen voor 2014 ongewijzigd te laten.
  9. Vaststelling aangepaste begroting 2013 en begroting 2014
  10. Verkiezing bestuursleden
    10.1 De penningmeester, Joop Versendaal, is aftredend en niet herkiesbaar. Voor deze functie staat een vacature open.
    10.2 De voorzitter van de Technische Commissie, Jeroen Kooijman, is afgetreden en niet herkiesbaar.
    Het bestuur draagt Edwin Gutknecht voor als kandidaat voor deze functie.
    10.3 Christel Verkuyten (ledenadministratie) is aftredend en niet herkiesbaar.
    Het bestuur draagt Martine Gijsbers voor als kandidaat voor de vrijkomende bestuursfunctie.
    Rianne van Merendonk heeft zich bereid verklaard de ledenadministratie op zich nemen.
    10.4 Ook is het bestuur op zoek naar enthousiaste leden die de club een warm hart toedragen en plaatsing willen nemen in een sponsor/PR-commissie.
    10.5 Kandidaten voor bestuursfuncties kunnen zich tot 24 uur voor aanvang vergadering aanmelden bij de secretaris, Sefanja Achterberg (secretaris@bctslot.nl).
  11. Benoeming kascommissie
  12. Rondvraag
  13. Sluiting

N.B. In verband met beschikbaarheid van de kantine tot uiterlijk 20.30 uur zal er een strikte tijdsplanning worden gehanteerd bij de behandeling van de diverse punten. Wil je iets inbrengen in de vergadering waarvan je vindt dat het belangrijk is dat het besproken wordt, meldt dit dan s.v.p. van tevoren bij de secretaris.
Na afloop van de vergadering kan er natuurlijk nog gewoon gespeeld worden.

Ouders van jeugdleden zijn van harte welkom op deze vergadering!